یونولیت یونولیت .

یونولیت

بهداشت و ایمنی و یادداشت های فنی

بهداشت و ایمنی و یادداشت های فنی
اگر لازم است از حلال ها برای تهیه چسب استفاده کنید، به یاد داشته باشید که بعضی از دانش آموزان ممکن است تلاش کنند تا آنها را برای خرناس خود بگیرند!

راهنمایی های بهداشت و ایمنی استاندارد ما را بخوانید

مدل سازی برخی از زمان ها قبل از درس با اتصال به حوزه ها با یک چسب مناسب (مثلا Copydex یا یک چسب PVA). اگر چسب های معمولی کار نمی کنند، برخی از پلی استایرن های ورق فوم (یا یکی از کره ها) را در پروپانون یا بهتر از آن در آمیل استات حل می کنند. چسب باید در قوام بسیار ضخیم باشد. آن را با یک تکه چوب به کره ها در نقاط تماس قرار دهید. سپس آنها را به طور قاطع با هم فشار دهید. چسب برای سخت شدن 24 ساعت طول می کشد.

یونولیت

شما ممکن است ترجیح می دهید از چوب کوکتل یا پیچ دو پیچ استفاده کنید، اما چسباندن آسان تر است.
 
1 شبکه ساده مکعبی
چهار لایه را بسازید و آنها را یکی یکی در بالای دیگر قرار دهید. لایه ها را می توان به طور دائم با هم ثابت کرد، جداگانه باقی می ماند و یا با پنبه گره خورده است.

توپ های پلی استایرن مدل سازی ساختار بلوری لایه بندی شده

2 مکعب محوری بدن
a این می تواند به عنوان نشان داده شده ساخته شود. لایه دوم نه کره را در بالای لایه اول شانزده قرار دهید، همانطور که نشان داده شده است. یک لایه از شانزده (که قبلا با هم همخوانی دارد) قرار دهید، شبیه به اولین، در بالای این لایه قرار دهید. سپس روند را تکرار کنید.

توپ های پلی استایرن ساختار بلوری مدل سازی

b همچنین یک اهرام بسازید. شروع با چهار کره 4 کروم پایه، سپس 9 در لایه دوم، 4 در سوم، و 1 در آخرین.
 
c یا تعداد زیادی از 4 × 4 لایه را ایجاد کنید و هر دو مکعب ساده و مکانیک محور را با تنظیم لایه ها مناسب نشان دهید.
 
3 شبکه مشبک بسته بندی شده شش ضلعی

همانطور که نشان داده شد، یک ساختار تک لایه بسته بندی شده ایجاد کنید، با هر حوزه دیگر، شش نفر دیگر را لمس کنید. لایه دوم را، به همان شکل ساخته شده، در بالای صفحه قرار دهید. کمی آن را بیافزایید تا کرههای لایه دوم در اولین رگهها قرار بگیرند. سپس لایه های اضافی می تواند در بالای آن قرار گیرد.


برچسب: یونولیت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۶:۰۲ توسط:عباسی موضوع: نظرات (0)