یونولیت یونولیت .

یونولیت

فوم بسته بندی چیست؟

فوم
بسته بندی چیست؟ فوم بسته بندی از تولید ها تولیدی ورق فوم Eva می باشد که در صنعت های تبلیغاتی و بسته بندی کاربرد فراوانی داراست . فوم بسته بندی که با نام فوم نگهدارنده هم شناخته می شود به عنوان شایسته ترین نوع بسته بندی تولیدها با اهمیت و آسیب پذیر انتخاب گردیده می باشد .

کلیه اجناسی که نیاز به بسته بندی دقیق و اصولی دارند، می بایست از فوم بسته بندی جهت محافظت از آن ها به کار گیری کرد .

برای بسته بندی محصولات، رویه های متنوعی وجود داراست . روش هایی مثل کیسه های پلاستیکی حبابدار، کیسه های بسته بندی بادی، بسته بندی با اسفنج و ابر و … . اما ایمن ترین رویکرد برای بسته بندی تولیدها استعمال از فوم بسته بندی قالب دار می باشد .

 

انواع
فوم بسته بندی: فوم بسته بندی در دو نوع صفحه ای و قالب دار تولید و به بازار عرضه می گردد . فوم بسته بندی ورقه ای در ابعاد و ضخامت های متنوع ایجاد می گردد و فقط برای بسته بندی محصولاتی کاربرد داراست که دارای ظرافت ها و پیچیدگی های ظاهری نباشد .

ولی فوم بسته بندی قالب دار، برای محصولات آسیب پذیر و دارای اهمیت تر به فعالیت می رود . این گونه فوم بسته بندی، برای یک فرآورده یگانه قالب زده می شود، تا بتواند حداکثر ایمنی ضروری را برای متاع آماده آورد .

تفاوت این دو فوم بسته بندی در ظاهر آن ها و بها شان می باشد . با اعتنا به این که ساخت فوم بسته بندی قالب دار مشقت بار خیس و زمانبرتر از فوم بسته بندی برگه ای است، ارزش آن هم بالاتر می رود . درصورتی که نیاز به اطلاع دقیق از ارزش فوم بسته بندی دارید، می توانید با کارشناسان آرمین فوم در تماس باشید .

 

کاربرد
فوم بسته بندی: همانگونه که ذکر شد برای بسته بندی انواع تولیدها و اسباب و اثاث می توانایی از فوم بسته بندی به کارگیری کرد . در ادامه به ذکر تعدادی مورد از کاربردهای فوم بسته بندی می پردازیم .

• برای بسته بندی ظروف چینی و عتیقه با بها بالا، به جای به کار گیری از خط مش های سنتی، از فوم بسته بندی قالب دار به کار گیری می گردد .

• در بسته بندی اثاثیه خانگی نظیر فریزر و اجاق‌گاز گازها به جای به کار گیری از اسفنج بهتر است از فوم بسته بندی استعمال شود .

• از فوم بسته بندی می توانایی به تیتر عایق حرارتی هم استفاده کرد .

• برای بسته بندی وسایل الکترونیکی مانند تبلت و گوشی و اسباب یدکی از فوم بسته بندی به کار گیری می شود .

• بسته بندی شکیل و خوشگل برای هدیه های تبلیغاتی مضاعف حیاتی است . بدین ترتیب برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی شایسته ترین راه استعمال از فوم های بسته بندی قالب دار می باشد .

• دستگاه های طبی علاوه بر ایمنی فیزیکی به نگهداری در برابر اشعه هم نیار دارند . برای آماده آوردن بیشینه و کمینه دما ایمنی برای این دسته دستگاه ها، ما فوم بسته بندی را توصیه می کنیم .

در کل برای بسته بندی همگی لوازمی که از حساسیت نسبی برخوردار میباشند و یا این که حمل طولانی مدتی را در پیش دارند، بهتر میباشد از فوم های بسته بندی استفاده کرد .

 یونولیت

ویژگی
های فوم بسته بندی ساخت گردیده بوسیله آرمین فوم: •
ساخت در ضخامت و ابعاد متنوع

قابلیت و امکان تولید در قالب سفارشی مشتری

بسیار سبک و قلیل وزن

دارای بیشترین و کمترین دما مقاومت در برابر نفوذ آب

تولید در رنگبندی متنوع و موردنظر مشتری

تولید با به کار گیری از مواد اول با کیفیت بالا

رعایت استانداردهای دربین المللی در تولید محصول


ایجاد
فوم بسته بندی با دقت به این که مراحل ساخت فوم بسته بندی پیچیده است، قابلیت توضیح آن میسر نیست . اما می بضاعت اذعان کرد که فوم بسته بندی را از چه فومی می توانایی تولید کرد . برای ایجاد فوم بسته بندی از گونه های متنوعی از فوم می بضاعت و توان سود گرفت؛ که از آن پاراگراف می توان به فوم پلی اتیلن، فوم پلی یورتان، فوم ریباندد، فوم پلی استایرن، فوم evaو فوم ارزان اشاره کرد .


برچسب: یونولیت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۲:۳۱ توسط:عباسی موضوع: نظرات (0)